Francia és olasz nyelvoktatás online

FRANCIA és OLASZ
nyelvoktatás
E-learning rendszerben
        Az E-learning rendszerben való nyelvoktatás lényege az, hogy az oktatás-tanulás egy online kurzus vagy egyéb, nem kurzusba szedett online tananyagok alapján folyik. A tanuló egyedül tanul a rendelkezésére álló tananyagból, otthon, saját ritmusban. Erről szól az e-learning rendszerű oktatás mindenhol a világban.

        Azonban a kurzusaim esetében az élő emberi kapcsolat és az élő monitorálás hozzáadott elemként és hozzáadott értékként van integrálva élő bevezetővel, egy konzultációs óraszámmal (ami igény szerint alakítható) és a monitoring rendszerem által generált visszacsatolással a tanuló(k) részére.

 
iT gastr course.png
Felkészítés FRANCIA ÁLLÁSINTERJÚRA, olasz nyelvű online kurzus
 

Hangos-képes szószedetek

Hangos-képes szótárak az Olasz gasztronómiai szaknyelvi kurzushoz

DEMO a hangos-képes szótárra az Olasz gasztronómiai szaknyelvi kurzusból

 

1 perces videók

Olasz 1 perces videók

PÉLDA az  Olasz 1 perces videóra

Francia 1 perces videók

PÉLDA a Francia 1 perces videóra

FRANCIA és OLASZ
nyelvoktatás
blended learning rendszerben
  •  Francia szóbeli kommunikáció fejlesztés - Exerce-toi à l'oral - ÚJ!

  • Francia Life Learning Live Practice (ingyenes, szintentartó tanulás)

  • Francia gazdasági Live Practice (Live  Practice szaknyelv)

  • Olasz gasztro – az Olasz gasztronómiai szaknyelv Live practice gyakorlási modulja

  • Olasz fordítási gyakorlás – és szervezett találkozások anyanyelvűekkel - ingyenes az Olasz konyha blog portál tagjai részére

  • Olasz gazdasági Live Practice (Live Practice szaknyelv) 

A blended learning rendszerben való francia és olasz nyelvoktatás alapelvei:

  • - a Flipped Classroom elve értelmében a tanuló megtanulja egyedül a tananyagot a rendelkezésre bocsátott anyagok alapján

  • - az elsajátított ismereteket begyakorolja „az osztályban”, ahol nem ismeretek előadása zajlik, hanem csakis gyakorlás, nyelvtanulás esetében szóbeli gyakorlás.

 

E két elv lehetővé teszi a nyelvóra idejét 100%-osan áktív tanulásra-gyakorlásra fordítani. Miközben a videóleckék, amelyek valójában nem mást, mint felvett előadások, narrációval ellátott prezentációk egy megosztott internetes tárhelyen elérhetők, visszanézhetők bármikor, bárhányszor. Ha ezt az elvet céges-szervezetes oktatásba-képzésbe kerül bevezetésre, nincs többé betegség miatti, hiányzás miatti lemaradás, a lemorzsolódás minimalizálható.

  • Az online kurzus elengethetetlen kísérője az online feladatsorok, amelyek annyi begyakorlási, ismeretek lefixálási lehetőséget jelentenek, hogy a tanórán nem szükséges elvégezni, átnézni, javítani egyéb házifeladatot. Az online feladatok úgy vannak beállítva, hogy a tanuló, a feladat végeztével azonnali visszacsatolást kap, így azonnal tanulhat a hibáiból és javíthat a saját teljesítményén.

  • Az elvégzett feladatokról a tanár rendelkezésemre állnak statisztikák, lekérdezések. A statisztikákat mentén ki tudom alakítani a következő begyakorolni szükséges elemeket. Az órára felkészülve nem kimerítő feladatjavítással tudok foglalkozni, hanem azon tanulók teljesítmény felmérésére, ami igazán értékes, mint például hangfile-ok hallgatása, amennyiben a feladat hangfelvétel formában kellett elvégezni, szabd fogalmazások elolvasása stb.

  • A tanórák professzionális, digitális taneszközökkel ellátott virtuális osztályteremben  tartom, ennek leírását és videót             lehet megtekinteni.

© 2017 Eu-Project Bt. 1081 Budapest, Bezerédi utca, 19; Adószám: HU25800474; Cg: 01-06-791333